مدیر حوزه ریاست
شرح وظایف و اختیارات
  • پیگیری دستورات رئیس دانشگاه و نیز ابلاغ دستورات صادره به افراد، مؤسسات و واحدهای تابعه
  • رسیدگی و نظارت بر فعالیت های اداری دفتر ریاست دانشگاه
  • تنظیم برنامه‌های کاری و ملاقات‌های رئیس دانشگاه
  • تنظیم دستورات و صورت جلسات هیأت رئیسه و شورای دانشگاه و ابلاغ آن‌ها به واحدهای ذیربط و پیگیری مصوّبات جلسات مذکور
  • انجام مکاتبات، تهیه دستور جلسه، تدوین و تنظیم مصوبّات هیأت امنا دانشگاه
  • آماده سازی جلسات هیأت رئیسه و شورای دانشگاه و نظارت بر تشکیل جلسات هیأت امنا و کمیسیون دائمی با هماهنگی مدیر حوزه ریاست
  • نظارت بر امور دبیرخانه مرکزی (شامل دبیرخانه حوزه ریاست و دبیرخانه هیأت امناء)
  • تهیه پیش نویس / ویرایش نامه های صادره از دفتر ریاست دانشگاه در صورت لزوم
  • تهیه پیش نویس احکام انتصاب جدید و اعلام پایان حکم مدیران به مقام مافوق
  • برنامه ریزی و نظارت بر انجام امور مربوط به ابلاغ آئین نامه ها و بخشنامه ها به واحد های زیر مجموعه
  • برنامه ریزی و نظارت بر بررسی و ارجاع نامه های واصله از سوی مقام مافوق به واحدهای مختلف دانشگاه
  •  برنامه ریزی و نظارت بر تهیه گزارش از فعالیتهای انجام شده جهت ارائه به مقام مافوق در صورت لزوم