مدیر امور پژوهشی
شرح وظایف و اختیارات
  • ارائه اطلاعات و آمار فعالیت های پژوهشی دانشگاه
  • تهیه و اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های پژوهشی جدید برای بهبود وضعیت پژوهش دانشگاه
  • نظارت و اجرای آیین نامه اعتبار پژوهشی
  • تشویق مقالات چاپ شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی و کتب تألیفی اعضای هیأت علمی
  • انتخاب پژوهشگران برگزیده دانشگاه برای معرفی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته پژوهش
  • نظارت و انجام امور اداری مربوط به کنفرانس های خارجی و داخلی و فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی
  • نظارت و انجام امور اداری مربوط به فرصت مطالعاتی خارجی و داخلی اعضای هیأت علمی
  • پذیرش پیشنهاد طرح پژوهشی از دانشگاه ها و ارائه پیشنهاد طرح به دستگاه های اجرایی
  • معرفی دانشجویان جهت انجام کارآموزی، اجرای پروژه، استفاده از منابع علمی و امکانات سایر سازمان ها، انجام بازدید گروهی
  • عقد قرارداد پژوهشی با دستگاه های اجرایی
  • حمایت، نظارت و عقد قرارداد طرح های کوچک پژوهشی با اعضاء هیأت علمی دانشگاه
  • برگزاری جلسات شورای پژوهشی
  • راه اندازی و نظارت بر انتشار نشریات علمی دانشگاه