اطلاعیه شماره 2 جذب و پذیرش متقاضیان غیرایرانی و غیرفارسی زبان سال تحصیلی 1400-1399

اطلاعیه شماره 2 جذب و پذیرش متقاضیان غیرایرانی و غیرفارسی زبان  سال تحصیلی 1400-1399

بدینوسیله نتایج جذب و پذیرش متقاضیان غیر ایرانی و غیر فارسی ­زبان جهت پذیرش برای سال­ تحصیلی 1400-1399 به شرح ذیل اعلام می­شود. دانشجویان ذخیره در صورت انصراف هر یک از پذیرفته شدگان اصلی با ایشان جایگزین می شوند. متقاضیان گرامی می ­بایست به نحوی برنامه­ ریزی نمایند که در بازه زمانی از تاریخ 16 آذر ماه 1398 الی 26 آذر ماه 1398  جهت شروع دوره آموزش زبان فارسی، خود را به دانشگاه معرفی کنند. تأخیر در ورود به منزله انصراف بوده و به هیچ وجه امکان پذیرش دانشجو وجود ندارد.

شایان ذکر است متقاضیان می ­بایست نسخه اصلی مدرک تحصیلی و ریزنمرات مقطع کارشناسی (مدرک تحصیلات عالی حداقل سه ساله) خود را جهت تأیید به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور متبوع خود ارائه نمایید. توجه داشته باشید دانشجویان می­بایست نسخه تأیید شده مدارک توسط سفارت را در زمان ثبت ­نام به دانشگاه بین ­المللی اهل ­بیت (ع) ارائه نمایند. لازم به ذکر است ثبت­ نام بدون مدارک تأییدشده امکان­پذیر نیست. مراحل تأیید مدرک به صورت زیر است:

  • دریافت اصل مدرک و ریزنمرات از دانشگاه
  • تأیید مدرک توسط وزارت علوم یا تحصیلات عالیه در کشور متبوع
  • تأیید مدرک توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور متبوع

به داوطلبان توصیه می­شود مراحل فوق و نحوه انجام آن را ابتدا از دانشگاه خود پیگیری نمایند.

جهت دریافت ویزای تحصیلی، اقدامات لازم از سوی دانشگاه صورت گرفته و شماره ویزای داوطلبان در اسرع وقت و در اطلاعیه بعدی اعلام خواهدشد. شایان ذکر است، تنها امکان ثبت­ نام داوطلبانی در دانشگاه وجود دارد که با ویزای تحصیلی در دانشگاه حاضر شوند.

بسیار مهم: توصیه اکید می­گردد دانشجویان گرامی اقدامات لازم جهت تأیید مدارک تحصیلی خود را از هم اکنون شروع نموده تا پس از اعلام شماره ویزا بتوانند بدون تأخیر زمانی در دانشگاه حاضر شوند.

  

زمان حضور پذیرفته شدگان در دانشگاه بین المللی اهل بیت (علیهم السلام)  از روز 16 آذر ماه 1398 الی 26 آذر ماه 1398 می باشد و تمامی دانشجویان موظف به حضور و ثبت نام در بازه زمانی فوق می باشند. هر گونه تأخیردرحضور در دانشگاه  به منزله انصراف از تحصیل می باشد.

 لیست متقاضیان پذیرفته شده به شرح زیر است: 

اطلاعیه شماره 2 جذب و پذیرش متقاضیان غیرایرانی و غیرفارسی زبان  سال تحصیلی 1400-1399
صفحه 1
اطلاعیه شماره 2 جذب و پذیرش متقاضیان غیرایرانی و غیرفارسی زبان  سال تحصیلی 1400-1399
صفحه 2
اطلاعیه شماره 2 جذب و پذیرش متقاضیان غیرایرانی و غیرفارسی زبان  سال تحصیلی 1400-1399
صفحه 3
  • دانشجویان ذخیره در صورت انصراف هر یک از پذیرفته شدگان با ایشان جایگزین می شوند.

Ahlul-Bayt International University (ABU) would like to inform applicants about admitted students for the Persian course (beginning at Jan 2020) and 2020-2021 academic year. Admitted Students must arrive in the university and register from the 7th of December 2019 to 17th of December 2019. The application for the admitted students who are not registered at the university by the end of 17th of December will be terminated.

All students should submit their Bachelor’s degree (at least 3 years), and transcript to the Embassy of the Islamic Republic of Iran in their country for confirmation. Students must deliver their stamped (Iranian Embassy Stamp) Bachelor degree and transcript to the Ahlul-Bayt International University (ABU) at the registration time. The steps for confirmation and stamping of the documents are as follows:

  • Receiving the original documents (Degree & Transcript or Mark Sheet) from the University
  • Confirmation by the Ministry of Science or Higher Education in the country of citizenship
  • Confirmation by the Embassy of the Islamic Republic of Iran in the country of citizenship

The applicants are advised to follow the above steps and ask from their University and ministry of science about the process.

The University will take the necessary steps to obtain the student visa, and the applicants’ visa number will be announced as soon as possible, in the next announcement. It is worth noting that students must have an educational visa type (E) upon arrival and the University won’t accept other types of visa.

Very important note: It is necessary for students to start the process of documents confirmation as soon as possible. In this way, students can get the visa and come to Iran immediately after getting visa number.

 

All student must arrive at the university for registration from the 7th of December 2019 to 17th of December 2019. The application for the admitted students who are not registered at the university by the end of 17th of December will be terminated.

 

The list of Admitted students is as followed:

اطلاعیه شماره 2 جذب و پذیرش متقاضیان غیرایرانی و غیرفارسی زبان  سال تحصیلی 1400-1399
Page 2
اطلاعیه شماره 2 جذب و پذیرش متقاضیان غیرایرانی و غیرفارسی زبان  سال تحصیلی 1400-1399
Page 1
  • Reserve student will be replaced with the admitted student in case of cancelation by any of the admitted applicant in their selected course.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *