
- آقای دکتر منصور حکیم الهی
- M.hakimelahi@abu.ac.ir
- تماس با معاون اداری و مالی
- برنامهریزی، سازماندهی، هماهنگی و نظارت بر کلیهی فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی و مدیریت امور مالی
- نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور استخدامی، مالی و معاملاتی دانشگاه
- ارائه طرحهای لازم جهت پیش برد امور اداری و مالی و ایجاد زمینه همکاری با سایر دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی دولتی و غیردولتی در راستای اهداف دانشگاه
- ارائه گزارشهای لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر
- نظارت بر پرداختهای مدیریت امور مالی دانشگاه
- ساماندهی و برنامهریزی لازم جهت افزایش بهرهوری، درآمدزایی و توسعه منابع مالی
- تهیه و اجراى طرحهاى رفاهى کارکنان با توجه به امکانات اجرایى دانشگاه در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه
- تهیه و تدارک تمامى نیازمندیها ی خدماتی و پشتیبانی دانشگاه
- ارائه برنامههای اجرایی اداری و مالی برای رشد کمی و کیفی در معاونت مربوطه با همکاری سایر اعضا در راستای طرح جامع راهبردی و چشم انداز دانشگاه
ایجاد سازمانی پویا، پیشرو و پاسخگو در ارائه خدمات اداری، پشتیبانی و مدیریتی برای اثر بخشی و افزایش کارآئی کارکنان و اساتید در راستای سیاستها و برنامهریزیها و آیین نامه های مصوب دانشگاه
- تهیه وتنظیم موافقتنامه های بودجه تفصیلی ،پیشنهادی ، اصلاحیه بودجه
- تهیه وتنظیم نمودارهای بودجه ای در راستای تجزیه وتحلیل اطلاعات مالی
- بررسی وتجزیه وتحلیل وکنترل نحوه هزینه اعتبارات تخصص یافته
- پیگیری تخصیص وکسریهای اعتباری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور و وزارت متبوع
- جمع آوری اطلاعات لازم از واحد های تابعه در راستای تخصص بهینه اعتبارات
- شرکت در جلسات وکمیسیونهای مختلف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت متبوعه در جهت بررسی اعتبارات مورد نیاز دانشگاه ودفاع از بودجه های تفصیلی ، پیشنهادی واصلاحی در مراجع ذیربط
- انجام امور مربوط به دبیرخانه هیات امناء دانشگاه
- پیگیری تخصیص و اعتبارات ردیفهای متمرکز و سایر منابع
- کنترل هزینه های انجام شده از محل اعتبارات ردیفهای متمرکز و مطابقت آن با موافقتنامه های مربوطه
- مشارکت در کمیته های مرتبط و فعال دانشگاه از جمله کمیته کاهش کسورات بیمه ای و دخالت مستقیم در آن ، کمیته واگذاری خدمات به بخش خصوصی در جهت ارتقاء سطح درآمد دانشگاه
- پیگیری وصول مطالبات صورتحسابهای ارسالی به سازمانهای بیمه گر از سوی واحدهای تحت پوشش دانشگاه
- تخصیص درآمد اختصاصی در قالب برنامه و فصل در جهت جبران کسریهای اعتباری دانشگاه

- علی فروغی
- تماس با رئیس اداره منابع انسانی
انجام امور استخدامی اعضای هیأتعلمی و کارکنان اداری، صدور احکام مربوط به انتصاب، ترفیع، مرخصی، ماموریت و بازنشستگی و غیره
پیشبینی کارکنان بخش اداری با همکاری واحدهای ذیربط و مدیریت برنامه و بودجه
پیشبینی ترفیع و تاریخ بازنشستگی اعضای هیأتعلمی و کارکنان بخش اداری جهت تامین و برآورد اعتبارات لازم
حفظ و نگهداری کلیه بخشنامهها ،قوانین و مقررات و آئیننامههای استخدامی
تشکیل پروندههای پرسنلی برای کلیه کارکنان
همکاری نزدیک با مدیریت برنامه و بودجه و اظهارنظر در تنظیم و اجرای طبقهبندی مشاغل برای کارکنان دانشگاه
کنترل و نظارت بر کار ادارات تابعه و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای آنها
اجرای قوانین و مقررات و آئیننامههای استخدامی کشور
انجام امور استخدامی کارکنان و اعضای هیاتعلمی بر اساس مقررات و آئیننامههای مربوطه
نظارت بر ساعات ورود و خروج کارکنان اداری
بایگانی اسناد و پرونده های کارکنان و اعضا هیات علمی
صدور احکام ماموریت تحصیلی، فرصت مطالعاتی، مأموریتهای آموزشی و اداری اعضاء هیأتعلمی
آماده نمودن پروندههای اعضای هیأتعلمی جهت طرح در هیأت ممیزه دانشگاه و هیأت رئیسه و هیأت امناء
انجام کلیه امور مربوط به ارزشیابی کارکنان
اقدام به تامین امکانات رفاهی از قبیل فعالیت بازارچه خرید، شرکت تعاونی مسکن، صندوق قرضالحسنه و ایجاد امکانات ورزشی
انجام امور مربوط به تامین خدمات بیمه درمانی و تهیه دفترچههای خدمات درمانی و تامین اجتماعی کارکنان و اعضای هیأتعلمی دانشگاه
همکاری با مدیریت مالی جهت واریز حق بیمه کارکنان
بررسی امکانات مالی دانشگاه جهت رفاه کارکنان آموزشی و اداری
اعطای وامهای ضروری بر حسب ضرورت بین پرسنل دانشگاه
تنظیم گزارشهای ماهیانه و سالیانه جهت ارائه به مقام بالاتر
نظارت، هماهنگی، تقسیم کار بین کلیه واحدهای ذیربط اداره خدمات و تدارکات
نظارت بر نحوه تنظیم لیست اقلام تدارکاتی واحدهای مختلف دانشگاه بر طبق قانون و مقررات موضوعه
نظارت برانجام هماهنگی درامور خرید و سفارشات داخلی
نظارت برکار نقلیه دانشگاه
نظارت برانجام امور خدماتی دانشگاه
نظارت بر نیروهای شرکت های خدماتی طرف قرارداد معاونت اداری و مالی دانشگاه
تهیه صورت وضعیت ماهانه نیروهای شرکت های خدماتی و ارسال به امور مالی دانشگاه
انجام امور مربوط به مناقصات و مزایدهها با همکاری معاونت اداری و مالی و امور حقوقی و رسیدگی به شکایات
نظارت بر نحوه ایجاد و نگهداری فضای سبز دانشگاه
انجام کلیه مراحل نیاز سنجی، اخذ مجوز، فراخوان و مصاحبه به منظور جذب نیروی انسانی
ماده نمودن پرونده های اعضای هیات علمی برای طرح در هیات ممیزه، هیات رئیسه و هیات امنا
تهیه، تنظیم و ارائه گزارشها و لیست اطلاعاتی پرسنل به واحدهای درخواست کننده
ارائه آمار و اطلاعات برای پیش بینی بودجه دانشگاه
بررسی گزارشهای کارکرد اعضای هیات علمی و غیر هیأت علمی
صدور احکام بازخرید، ذخیره مرخصی و مرخصی استعلاجی اعضای هیات علمی
استعلام وضعیت خسارت بیمه نامه درمان تکمیلی با پیگیری های به عمل آمده توسّط حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در خصوص اخذ استعلام از وضعیت خسارت بیمه نامه درمان آسیا، کلّیّه کارکنان قادر خواهند بود با مراجعه به لینک اینترنتی زیر، و وارد نمودن کد ملی و بازه زمانی مورد نظر، گزارش لیست خسارت های مربوط به خود و خانوادهی محترم را (در قالب فایل PDF) دانلود و مشاهده نمایند.
دفتر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی از مدیریتهای معاونت اداری، مالی و توسعه منابع بوده که هدف آن ارتقای فضاهای موجود میباشد. در این راستا دو اداره نظارت بر طرحهای عمرانی و تعمیرات نگهداری ساختمانها در این مدیریت وجود دارند.
طراحی و توسعه زیرساختهای عمرانی و افزایش بنای ساختمانهای دانشگاه از قبیل دانشکدهها، فضاهای آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی، ادارات و فضاهای خدماتی، ورزشی و تفریحی
انتخاب مشاوران ذیصلاح و عقد قرارداد انجام خدمات مشاور
کنترل و تصویب نقشهها ومدارک فنی پروژههای عمرانی
انتخاب پیمانکار ذیصلاح و عقد قراردادهای عمرانی
نظارت مقیم،نظارت عالیه در انجام کیفی و فنی پروژهها
بررسی و کنترل صورت وضعیت پیمانکاران و ارسال به امور مالی دانشگاه
انجام تعمیرات و نگهداری ساختمانهای در دست بهره برداری از نظر ساختمانی و تأسیسات مکانیکی و برقی
نگهداری و کنترل تأسیسات مکانیکی و برقی و زیرساختهای دانشگاه
مطالعه و بررسی فرآیندهای مدیریت سبز دانشگاه
در حال حاضر این اداره در دانشگاه بینالمللی اهل بیت “علیهم السلام” در حال راهاندازی میباشد.