گروه مدیریت بازرگانی
بازرگانی بین المللی یکی از گرایش های مهم رشته مدیریت بازرگانی است. آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی داخلی و بین المللی خصوصا واحدهای مرتبط با صادرات و واردات، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر بازارهای بین المللی، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی بین المللی، ارزیابی راه حلهای مختف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و اجرای تصممیمات اتخاذ شده، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی که بازار را تحت تاثیر قرار می دهند و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید و ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای از جمله توانمندی هایی است که فارغ التحصیلان این رشته به دست می آورند.